Պարտադիր ատեստավորման ենթակա ուսուցիչների վերապատրաստում
Հետազոտական աշխատանք կատարելու սկզբունքներ
- Գայանե Սարգսյան. Քարտեզագրությունը՝ կարևոր հմտություն
- Մանուշակ Աբրահամյան. Ձևավորող գնահատումը՝ սովորողի առաջադիմության խթան
- Նունե Մովսիսյան. Գնահատման գործընթացի գործառույթները
- Լուսինե Ներսեսյան. Կոմբինատորական երկարչափություն
- Արշակ Մարտիրոսյան. Մաթեմատիկան մեր շրջապատում
- Լիանա Հակոբյան. Մաթեմատիկա ամսագիրը սովորողի օժվածության զարգացում
- Անի Միրզոյան. Մաթեմատիկան՝ python ծրագրավորման լեզվում
- Արմինե Խաչատրյան. Գնահատման գործընթացի գործառույթները
- Սարգիս Վարդանյան. Մաթեմատիկան մեր շրջապատում
- Արմեն Բեգլարյան. Մաթեմատիկան մեր շրջապատում
- Հռիփսիմե Առաքելյան. Ճամփորդությունների, ճամբարների կազմակերպումը
- Կարինե Պետրոսյան. Մարդակերտի շրջանի պատմական հուշարձանները
- Արմինե Գյոնջյան. «Իմացումի հրճվանք» ծրագիր. ինտեգրված, անառարկայական ուսուցում
- Մարինե Բադալյան.Սովորողների մեջ ինքնուրույնություն, նախաձեռնություն և ստեղծագործական ունակությունների զարգացումը հայոց լեզվի և գրականության դասերի ընթացքում
- Մելինե Տիգրանյան. Արևմտահայերենի ուսուցումը հանրակրթության մեջ
- Մերի Սարգսյան. Գրական թատրոնը հանրայնացման բաց նախագիծ
- Ժաննա Գրիգորյան. Ընթերցարաններ
- Ազնիվ Մանուկյան. Ընթերցանության նախագծերի կազմակերպան գործիքակազմը՝ հեղինակային կրթական ծրագրում
- Լիլիթ Սահակյան. «Իմացումի հրճվանք» ծրագիր. ինտեգրված, անառարկայական ուսուցում
- Հասմիկ Գրիգորյան. Սովորողների մեջ արժեքային համակարգի ձևավորումը առարկայի դասավանդման ընթացքում
- Սեդա Խաչատրյան. Ծեսը՝ ուսումնական նախագիծ
- Լիանա Ռոզիկյան. Ծեսը՝ ուսումնական նախագիծ
- Տաթևիկ Սահակյան. Ծեսը՝ ուսումնական նախագիծ
- Էլյա Գրիգորյան. Ծեսը՝ ուսումնական նախագիծ
- Լուսինե Դիլանյան. Սովորող-սովորեցնող նախագիծը՝ հմտությունների փոխանցման բաց հարթակ
- Քրիստինե Շահզազյան. Ընթերցանության նախագծերի կազմակերպան գործիքակազմը՝ հեղինակային կրթական ծրագրում
- Նաիրա Հարությունյան. Օրացուցային մրցաշարեր, առաջնություններ
- Հասմիկ Մաթևոսյան. Ուսումնական ժամերգություն նախագծի կազմակերպումը
- Սամվել Թամազյան. Ազատ խոսքի ակումբը՝ սովորողների նախասիրությունների բաց հարթակ
- Լիլիթ Յախինյան. Ցտեսություն-ցնծություն նախագծի կազմակերպումը
- Արմինե Մնացականյան. Սովորողի ուսումնական բլոգը
- Նունե Թեմուրյան. Ընտրությամբ գործունեությունների կազմակերպումը
- Լաուրա Հակոբյան. Ռուսերենը՝ սովորողի նախասիրությունների զարգացման բաց ակումբում
- Անահիտ Մանվելյան. Ռուսերենը՝ ամենօրյա հաղորդակցության միջոց
- Լուսինե Այվազյան. Ռուսերենը՝ ամենօրյա հաղորդակցման միջոց ավագ դպրոցում
- Նելլի Ադամյան. Ֆրանսերենը՝ ամենօրյա հաղորդակցության միջոց ավագ դպրոցում
- Ժաննա Հակոբյան. Ռուսերենի օրացուցային տոները, համագործակցային նախագծերը՝ կրթական փորձառություն
- Նունե Այդինյան. Անգլերենը՝ սովորողի նախասիրությունների զարգացման գործունեություն ավագ դպրոցում
- Անի Մրտեյան. Անգլերենի հեղինակային ուսուցումը կրտսեր դպրոցում՝ համեմատելով միջազգային այլոց փորձի հետ
- Աննա Գանջալյան. Անգլերենը՝ ամենօրյա հաղորդակցության միջոց կրտսեր դպրոցում
- Ռուզաննա Սարգսյան. Ավագ դպրոցում իսպաներենի նախագծերը՝ մշակույթի փոխանցման միջոց
- Սիրանուշ Մանուկյան. Բնություն,բնապահպանության դերը սովորողների ուսումնառության գործընթացում
- Հասմիկ Ուզունյան. Կենսաբանությունը ճամբարների, ճամփորդական նախագծերի բաղկացուցիչ
- Նելլի Մկրտչյան. Սովորողի տարիքային առանձնահատկություններով պայմանավորված ուսումնական դժվարությունները
- Իրինա Ամիրյան. Սովորող- ուսուցիչ, սովորող-սովորող կոնֆլիկտների առաջացման հոգեբանական պատճառներն ու հաղթահարման ուղիները
- Լուսինե Մխիթարյան. Տարիքային ճգնաժամերի խնդիրը ուսումնառության գործընթացում
- Աննա Խաչատրյան. Օտար լեզուն՝ սովորողի ընտրությամբ գործունեություն
- Ռինա Շագինյան. Վրաց լեզվի օրացուցային տոները, համագործակցային նախագծերը՝ կրթական փորձառություն
- Էլինա Սիմոնյան. Ռուսերենի ուսումնական նյութերի, փաթեթների ստեղծում
- Վիկտորյա Հովսեփյան. Ռուսերենը՝ ամենօրյա հաղորդակցության միջոց կրտսեր դպրոցում
- Սյուզաննա Հակոբյան. Խաղեր, որոնք ունեն մաթեմատիկական ալգորիթմներ
- Մենուա Հարությունյան. Մաթեմատիկան մեր շրջապատում
- Մարինե Մովսեսյան. Ժամանակակից ՏՀՏ միջոցների կիրառումը մաթեմատիկայի դասաժամերին
- Թագուհի Ստեփանյան. Տեքստային խնդիրների լուծման եղանակներ
- Սմբատ Պետրոսյան. Մաթեմատիկական գեղեցիկի կազմավորող հատկանիների դրսևորումները մաթեմատիկայի ուսուցիչների պատրաստման համակարգում
- Թաթուլ Շահնազարյան. Մաթեմատիկան մեր շրջապատում և մաթեմատիկական հաստատուններ
- Հասմիկ Իսրայելյան. Մաթեմատիկան մեր շրջապատում
- Նելլի Թովմասյան. Կրթական կարիքների բազմազանության ուսումնասիրություն: Ռուբինշտեյն-Թեյբի համախտանիշ
- Երանուհի Խլղաթյան. Համընդհանաուր ներառականության առավելություններն ու թերությունները
- Արմինե Աբրահամյան. Համընհանուր ներառականության սեփական փորձի ներկայացում, այդ թվում օրինակելի դասի տեսաձայնագրություն
- Սեդա Թևանյան. Երաժշտական բաց պարապմունքներ
- Մարի Միքայելյան. Ընտանեկան նախագծեր
- Անահիտ Մելքոնյան. Բլոգ. անհատակենտրոն ուսուցման հարթակ
- Սրբուհի Ներսիսյան. Դասվարի, դասարանակ բլոգը՝ դասվարի աշխատանքային գործունեության բաց հարթակ
- Անահիտ Գրիգորյան. Ընտանեկան նախագծեր
- Գագիկ Չարչյան. Գծանկարի լաբորատորիան՝ բաց աշխատարան
- Թագուհի Հմայակյան. Ծեսը՝ տեխնոլոգիական նախագծերի բաղադրիչ
- Կարեն Մկրտչյան. Գունանկարի լաբորատորիան՝ բաց աշխատարան
- Լուսինե Պետրոսյան. Ծեսը՝ ուսումնական նախագիծ
- Գոհար Սմբատյան. Ծեսը՝ ուսումնական նախագիծ
- Մարիամ Մնացականյան. Երաժշտությունը՝ ծեսի բաղկացուցիչ
- Նարեկ Կարապետյան. Օրացուցային մրցաշարեր, առաջնություններ
- Միքայել Ղազարյան. Ճամփորդությունների, ճամբարների կազմակերպումը
- Ալինա Թումասյան. Ռազմամարզական ճամբար, դրա կազմակերպումը
- Ռոբերտ Խաչատրյան. Օրացուցային մրցաշարեր, առաջնություններ
- Նաիրուհի Համբարձումյան. Բնագիտությունը՝ սովորողի նախասիրությունների զարգացման բաց ակումբի գործունեություն
- Արև Միքայելյան. Էկոլոգիան՝ համագործակցային նախագծերում
- Արաքս Հովհաննիսյան. Ճամփորդությունների, ճամբարների կազմակերպումը
- Իվետա Ջանազյան. Ճամփորդությունների, ճամբարների կազմակերպումը
- Արմինե Գոգինյան. Ճամփորդությունների, ճամբարների կազմակերպումը
- Հասմիկ Գաբրիելյան. Ուսումնական ճամփորդությունները՝ հայրենաճանաչություն
- Լենա Անանյան. Ուսումնական ճամփորդությունները՝ հայրենաճանաչություն
- Գայանե Մխիթարյան. Ուսումնական ճամփորդությունները՝ փորձով ուսուցման հնարավորություն
- Աշխեն Թադևոսյան. Տարիքային ճգնաժամերի խնդիրը ուսումնառության գործընթացում
- Մարինե Բաղդասարյան. Համընդհանուր ներառականությունը և մեր օրերի կրթական համակարգը
- Դիանա Ղազարյան. Կրտսեր դպրոցականների հույզերն ու զգացմունքները, դրանց դերն ու կարգավորումը
- Գոհար Իսկանդարյան. ՏՏ կիրառումը ուսումնական գործընթացում