Հետազոտական աշխատանքներ 2022թ.

Պարտադիր ատեստավորման ենթակա ուսուցիչների վերապատրաստում
Հետազոտական աշխատանք կատարելու սկզբունքներ

  1. Գայանե Սարգսյան. Քարտեզագրությունը՝ կարևոր հմտություն
  2. Մանուշակ Աբրահամյան. Ձևավորող գնահատումը՝ սովորողի առաջադիմության խթան
  3. Նունե Մովսիսյան. Գնահատման գործընթացի գործառույթները
  4. Լուսինե Ներսեսյան. Կոմբինատորական երկարչափություն
  5. Արշակ Մարտիրոսյան. Մաթեմատիկան մեր շրջապատում
  6. Լիանա Հակոբյան. Մաթեմատիկա ամսագիրը սովորողի օժվածության զարգացում
  7. Անի Միրզոյան. Մաթեմատիկան՝ python ծրագրավորման լեզվում
  8. Արմինե Խաչատրյան. Գնահատման գործընթացի գործառույթները
  9. Սարգիս Վարդանյան. Մաթեմատիկան մեր շրջապատում
  10. Արմեն Բեգլարյան. Մաթեմատիկան մեր շրջապատում
  11. Հռիփսիմե Առաքելյան. Ճամփորդությունների, ճամբարների կազմակերպումը
  12. Կարինե Պետրոսյան. Մարդակերտի շրջանի պատմական հուշարձանները
  13. Արմինե Գյոնջյան. «Իմացումի հրճվանք» ծրագիր. ինտեգրված, անառարկայական ուսուցում
  14. Մարինե Բադալյան.Սովորողների մեջ ինքնուրույնություն, նախաձեռնություն և ստեղծագործական ունակությունների զարգացումը հայոց լեզվի և գրականության դասերի ընթացքում
  15. Մելինե Տիգրանյան. Արևմտահայերենի ուսուցումը հանրակրթության մեջ
  16. Մերի Սարգսյան. Գրական թատրոնը հանրայնացման բաց նախագիծ
  17. Ժաննա Գրիգորյան. Ընթերցարաններ
  18. Ազնիվ Մանուկյան. Ընթերցանության նախագծերի կազմակերպան գործիքակազմը՝ հեղինակային կրթական ծրագրում
  19. Լիլիթ Սահակյան. «Իմացումի հրճվանք» ծրագիր. ինտեգրված, անառարկայական ուսուցում
  20. Հասմիկ Գրիգորյան. Սովորողների մեջ արժեքային համակարգի ձևավորումը առարկայի դասավանդման ընթացքում
  21. Սեդա Խաչատրյան. Ծեսը՝ ուսումնական նախագիծ
  22. Լիանա Ռոզիկյան. Ծեսը՝ ուսումնական նախագիծ
  23. Տաթևիկ Սահակյան. Ծեսը՝ ուսումնական նախագիծ
  24. Էլյա Գրիգորյան. Ծեսը՝ ուսումնական նախագիծ
  25. Լուսինե Դիլանյան. Սովորող-սովորեցնող նախագիծը՝ հմտությունների փոխանցման բաց հարթակ
  26. Քրիստինե Շահզազյան. Ընթերցանության նախագծերի կազմակերպան գործիքակազմը՝ հեղինակային կրթական ծրագրում
  27. Նաիրա Հարությունյան. Օրացուցային մրցաշարեր, առաջնություններ
  28. Հասմիկ Մաթևոսյան. Ուսումնական ժամերգություն նախագծի կազմակերպումը
  29. Սամվել Թամազյան. Ազատ խոսքի ակումբը՝ սովորողների նախասիրությունների բաց հարթակ
  30. Լիլիթ Յախինյան. Ցտեսություն-ցնծություն նախագծի կազմակերպումը
  31. Արմինե Մնացականյան. Սովորողի ուսումնական բլոգը
  32. Նունե Թեմուրյան. Ընտրությամբ գործունեությունների կազմակերպումը
  33. Լաուրա Հակոբյան. Ռուսերենը՝ սովորողի նախասիրությունների զարգացման բաց ակումբում
  34. Անահիտ Մանվելյան. Ռուսերենը՝ ամենօրյա հաղորդակցության միջոց
  35. Լուսինե Այվազյան. Ռուսերենը՝ ամենօրյա հաղորդակցման միջոց ավագ դպրոցում
  36. Նելլի Ադամյան. Ֆրանսերենը՝ ամենօրյա հաղորդակցության միջոց ավագ դպրոցում
  37. Ժաննա Հակոբյան. Ռուսերենի օրացուցային տոները, համագործակցային նախագծերը՝ կրթական փորձառություն
  38. Նունե Այդինյան. Անգլերենը՝ սովորողի նախասիրությունների զարգացման գործունեություն ավագ դպրոցում
  39. Անի Մրտեյան. Անգլերենի հեղինակային ուսուցումը կրտսեր դպրոցում՝ համեմատելով միջազգային այլոց փորձի հետ
  40. Աննա Գանջալյան. Անգլերենը՝ ամենօրյա հաղորդակցության միջոց կրտսեր դպրոցում
  41. Ռուզաննա Սարգսյան. Ավագ դպրոցում իսպաներենի նախագծերը՝ մշակույթի փոխանցման միջոց
  42. Սիրանուշ Մանուկյան. Բնություն,բնապահպանության դերը սովորողների ուսումնառության գործընթացում
  43. Հասմիկ Ուզունյան. Կենսաբանությունը ճամբարների, ճամփորդական նախագծերի բաղկացուցիչ
  44. Նելլի Մկրտչյան. Սովորողի տարիքային առանձնահատկություններով պայմանավորված ուսումնական դժվարությունները
  45. Իրինա Ամիրյան. Սովորող- ուսուցիչ, սովորող-սովորող կոնֆլիկտների առաջացման հոգեբանական պատճառներն ու հաղթահարման ուղիները
  46. Լուսինե Մխիթարյան. Տարիքային ճգնաժամերի խնդիրը ուսումնառության գործընթացում
  47. Աննա Խաչատրյան. Օտար լեզուն՝ սովորողի ընտրությամբ գործունեություն
  48. Ռինա Շագինյան. Վրաց  լեզվի օրացուցային տոները, համագործակցային նախագծերը՝ կրթական փորձառություն
  49. Էլինա Սիմոնյան. Ռուսերենի ուսումնական նյութերի, փաթեթների ստեղծում
  50. Վիկտորյա Հովսեփյան. Ռուսերենը՝ ամենօրյա հաղորդակցության միջոց կրտսեր դպրոցում
  51. Սյուզաննա Հակոբյան. Խաղեր, որոնք ունեն մաթեմատիկական ալգորիթմներ
  52. Մենուա Հարությունյան. Մաթեմատիկան մեր շրջապատում
  53. Մարինե Մովսեսյան. Ժամանակակից ՏՀՏ միջոցների կիրառումը մաթեմատիկայի դասաժամերին
  54. Թագուհի Ստեփանյան. Տեքստային խնդիրների լուծման եղանակներ
  55. Սմբատ Պետրոսյան. Մաթեմատիկական գեղեցիկի կազմավորող հատկանիների դրսևորումները մաթեմատիկայի ուսուցիչների պատրաստման համակարգում
  56. Թաթուլ Շահնազարյան. Մաթեմատիկան մեր շրջապատում և մաթեմատիկական հաստատուններ
  57. Հասմիկ Իսրայելյան. Մաթեմատիկան մեր շրջապատում
  58. Նելլի Թովմասյան. Կրթական կարիքների բազմազանության ուսումնասիրություն: Ռուբինշտեյն-Թեյբի համախտանիշ
  59. Երանուհի Խլղաթյան. Համընդհանաուր ներառականության առավելություններն ու թերությունները
  60. Արմինե Աբրահամյան. Համընհանուր ներառականության սեփական փորձի ներկայացում, այդ թվում օրինակելի դասի տեսաձայնագրություն
  61. Սեդա Թևանյան. Երաժշտական բաց պարապմունքներ
  62. Մարի Միքայելյան. Ընտանեկան նախագծեր
  63. Անահիտ Մելքոնյան. Բլոգ. անհատակենտրոն ուսուցման հարթակ
  64. Սրբուհի Ներսիսյան. Դասվարի, դասարանակ բլոգը՝ դասվարի աշխատանքային գործունեության բաց հարթակ
  65. Անահիտ Գրիգորյան. Ընտանեկան նախագծեր
  66. Գագիկ Չարչյան. Գծանկարի լաբորատորիան՝ բաց աշխատարան
  67. Թագուհի Հմայակյան. Ծեսը՝ տեխնոլոգիական նախագծերի բաղադրիչ
  68. Կարեն Մկրտչյան. Գունանկարի լաբորատորիան՝ բաց աշխատարան
  69. Լուսինե Պետրոսյան. Ծեսը՝ ուսումնական նախագիծ
  70. Գոհար Սմբատյան. Ծեսը՝ ուսումնական նախագիծ
  71. Մարիամ Մնացականյան. Երաժշտությունը՝ ծեսի բաղկացուցիչ
  72. Նարեկ Կարապետյան. Օրացուցային մրցաշարեր, առաջնություններ
  73. Միքայել Ղազարյան. Ճամփորդությունների, ճամբարների կազմակերպումը
  74. Ալինա Թումասյան. Ռազմամարզական ճամբար, դրա կազմակերպումը
  75. Ռոբերտ Խաչատրյան. Օրացուցային մրցաշարեր, առաջնություններ
  76. Նաիրուհի Համբարձումյան. Բնագիտությունը՝ սովորողի նախասիրությունների զարգացման բաց ակումբի գործունեություն
  77. Արև Միքայելյան. Էկոլոգիան՝ համագործակցային նախագծերում
  78. Արաքս Հովհաննիսյան. Ճամփորդությունների, ճամբարների կազմակերպումը
  79. Իվետա Ջանազյան. Ճամփորդությունների, ճամբարների կազմակերպումը
  80. Արմինե Գոգինյան. Ճամփորդությունների, ճամբարների կազմակերպումը
  81. Հասմիկ Գաբրիելյան. Ուսումնական ճամփորդությունները՝ հայրենաճանաչություն
  82. Լենա Անանյան. Ուսումնական ճամփորդությունները՝ հայրենաճանաչություն
  83. Գայանե Մխիթարյան. Ուսումնական ճամփորդությունները՝ փորձով ուսուցման հնարավորություն
  84. Աշխեն Թադևոսյան. Տարիքային ճգնաժամերի խնդիրը ուսումնառության գործընթացում
  85. Մարինե Բաղդասարյան. Համընդհանուր ներառականությունը և մեր օրերի կրթական համակարգը
  86. Դիանա Ղազարյան. Կրտսեր դպրոցականների հույզերն ու զգացմունքները, դրանց դերն ու կարգավորումը
  87. Գոհար Իսկանդարյան. ՏՏ կիրառումը ուսումնական գործընթացում

Оставьте комментарий

Создайте подобный сайт на WordPress.com
Начало работы