Վերապատրաստման մոդուլ (ամբողջական)

1.Ներածություն

  1. 1 Վերապատրաստման դասընթացի ընդհանուր կառուցվածքը

Վերապատրաստման դասընթացը կազմված է հետևյալ բաղադրիչներից՝ 

  1. Տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաների կիրառումն ուսումնական գործընթացում՝ 20 ժամ 
  2. Հանրակրթական բնագավառի օրենսդրություն՝ 9 ժամ 
  3. Մասնագիտական զարգացում՝ 81 ժամ 

Մասնագիտական զարգացում դասընթացն իր հերթին բաղկացած է երկու բաժնից՝

3.1 Ընդհանուր մանկավարժական՝ 36 ժամ 

  • Ուսումնական գործի կազմակերպումը նախագծերով 
    տեսական — 1 ժամ, գործնական — 6 ժամ 
  • Ուսումնական գործի կազմակերպում բլոգներով 
    տեսական -1 ժամ, գործնական — 6 ժամ 
  • Ներառական կրթություն 
    տեսական -1 ժամ, գործնական — 4 ժամ 
  • Ուսումնական ճամփորդություն 
    տեսական -1 ժամ, գործնական — 5 ժամ 
  • Ուսումնական ճամբարի կազմակերպում 
    տեսական -1 ժամ, գործնական — 5 ժամ 
  • Ուսումնական ստուգատես 
    տեսական -1 ժամ, գործնական — 4 ժամ 

3.2 Առարկայական՝ 45 ժամ 

  • Առարկայական հանրակրթության պետական չափորոշիչ 
    գործնական  4 ժամ 
  • Առարկայի շրջանակում որևէ թեմայի հեղինակային ծրագիր 
    տեսական  1 ժամ, գործնական  4 ժամ 
  • Կազմված ծրագրին համապատասխան ուսումնական նյութերի ստեղծում 
    տեսական  1 ժամ, գործնական  4 ժամ 
  • Առարկայական ֆլեշմոբ 
    տեսական -1 ժամ, գործնական  4 ժամ 
  • Առարկայական նախագիծ՝ 
    տեսական  1 ժամ, գործնական  16 ժամ 
  • Գնահատում 
    տեսական  1 ժամ, գործնական  4 ժամ 
  • Ստուգում  4 ժամ 
 
  1. 2 Վերապատրաստման դասընթացի ընդհանուր ժամաքանակը և իրականացման ժամանակացույցը
  1. 3 Ուսուցչի կողմից հավաքվող անհրաժեշտ կրեդիտների քանակը

Ծրագրի իրականացման ժամկետը 110 ժամ է 

Յուրաքանչյուր 10 ժամի համար տրվում է 1 կրեդիտ 

Մասնակիցը համարվում է դասընթացը ավարտած  9-11 կրեդիտ հավաքելու դեպքում 

Ծրագիրը կազմված է երեք բաժիններից հետևյալ համամասնությամբ՝ 

  • Հանրակրթության բնագավառի օրենսդրություն՝ 9 ժամ, 1 կրեդիտ 
  • Տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաների կիրառումը ուսումնական գործընթացում՝ 20 ժամ, 2 կրեդիտ 
  • Մասնագիտական զարգացում՝ 81 ժամ, 8 կրեդիտ 

1.4. Յուրաքանչյուր բաժնի համար կրեդիտների տրամադրման սկզբունքը

Անհրաժեշտ կրեդիտները ձևավորվում են ուսուցչի մասնակցության, բլոգի համապատասխան էջում նյութերի պատշաճ ներկայացման և ըստ կարգի արվող ինքնաստուգման արդյունքների հիման վրա։

Առավել մանրամասն՝ մոդուլներում:

  1. 5 Տեղեկությունները վերապատրաստողների մասին

Տե՛ս  այստեղ

2. Վերապատրաստման ծրագիրը

2.1 Ուսուցչի վերապատրաստման նպատակը

Վերապատրաստման նպատակը  ուսուցչի մասնագիտական զարգացումն ու շարունակական ուսուցման գործիքներով ապահովելն է։ Ուսուցիչը ծանոթանում է մանկավարժական առաջատար փորձին,  նորարար մոտեցումներին, գործընկերների փորձին, հնարավորություն է ստանում ներկայացնել, առաջ բերել իր փորձը՝ մշակման, հոդվածի, նախագծի տեսքով։ Ուսումնասիրում է ՏՀՏ նորությունները, ծանոթանում մեդագործիքների այն փնջին, որոնք կարող է կիրառել  ուսումնական պարապմունքները կազմակերպելու համար, ստեղծում է իր ուսումնական բաց հարթակը՝ բլոգը։ Ծանոթանում է հանրակրթության բնագավառի նորություններին՝ իրավական փաստաթղթեր, հանրակրթության չափորոշիչ, կարգեր, առարկայական չափորոշիչներ, այլ փաստաթղթեր՝ ուսումնասիրել, դիտարկել, համեմատել դրանք։

2.2 Ուսուցչի վերապատրաստման բովանդակության կառուցման հիմնական սկզբունքները

Վերապատրաստման բովանդակությունը կառուցվում է այն սկզբունքով, որ ուսուցիչը կարողանա իր գործի հեղինակը լինել և յուրացնել, իրականացնել հետևյալ մոտեցումները՝

  • ուսուցիչն անընդհատ սովորում է, որպեսզի կարողանա հետաքրքիր լինել սովորողներին
  • ուսուցիչը սովորում է չկտրվել ժամանակից ու իրականությունից
  • ուսուցիչը ստեղծագործող, մշակող, սեփական մոտեցումներ ունեցող և դրանք ներկայացնել կարողացող անհատ է
  • ուսուցիչը իր դասը կառուցում է այնպես, որ ոչ թե իր գերազանցությունը, գիտելիքը ցուցադրի, այլ օգնի սովորողին սովորել
  • ուսուցիչը նորարար է, չի վախենում փորձարկելուց, իր դասը անընդհատ լավացնելուց ու կոնկրետ աշակերտին մոտեցնելուց
  • ուսուցիչը ճկուն է ու մեդիահմուտ․ ըստ անհրաժեշտության դասն առկա միջավայրից կարող է տեղափոխել հեռավար ուսուցման հարթակ և հակառակը
  • ուսուցիչը դասը նախագծում, կառուցում, իրականացնում է ոչ թե դասարանի, այլ յուրաքանչյուր աշակերտի համար՝ հնարավորություն տալով անհատ սովորողին ինքնադրսևորվել ( այդ թվում նաև՝ հատուկ կարիքով, արտակարգ ընդունակություններով սովորողներ)։

2.3 Ուսուցչի վերապատրաստման բովանդակությունը։ Վերապատրաստման թեմաները և դրանց հատկացված ժամաքանակները

Մանրամասն՝ այստեղ:

2.4 Վերապատրաստման արդյունքում ձևավորվող ընդհանրական հմտությունները

  • աշխատել իրավական փաստաթղթերի հետ. համադրում, քննարկում, մեկնաբանում, հիմնավորում
  • աշխատել  Հանրակրթության պետական չափորոշի հետ. քննարկել, մեկնաբանել, հիմնավորել
  • յուրացնել մանկավարժական առաջատար, նորարար  փորձը՝ Հայաստանում և արտերկրում
  • զարգացնել մանկավարժական, մասնագիտական կարողություններն ու հմտությունները
  • յուրացնել աշակերտակենտրոն ուսուցման հմտությունները, պարապմունքների կազմակերպման եղանակներ
  • յուրացնել մեդիաուսուցման հմտություններ
  • յուրացնել ՏՀՏ մի շարք ծրագրեր
  • յուրացնել որոշակի մեդիահարթակներից, առցանց հարթակներից օգտվելու հմտություններ
  • յուրացնել ուսումնական գործընացի կազմակերպման այլընտրանքային մոտեցումներ
  • զարգացնել ստեղծական միտքը

2.5 Վերապատրաստման արդյունքնում ակնկալվող վերջնարդյունքները

Վերապատրաստման դասընթացն ավարտող ուսուցիչը

  • կիմանա հանրակրթության բնագավառի կարևոր փաստաթղթերից՝ իր իրավունքներն ու պարտականությունները, սովորողների իրավունքներն ու պարտականությունները
  • կիմանա հանրակրթության պետական չափորոշիչը
  • կիմանա պետական չափորոշչի հենքային ուսումնական պլանը
  • կիմանա հեղինակային կրթական ծրագրի ուսումնական պլանների առանձնահատկությունները
  • կիմանա հեղինակային կրթական ծրագրի ուսումնական պլանների կազմակերպմանը վերաբերող կարգերը
  • կիմանա  մանկավարժական առաջատար, նորարար մոտեցումների մասին՝ Հայաստանում և արտերկրում,
  • կիմանա ՏՀՏ մի շարք ծրագրեր, դասի իրականացման համար անհրաժեշտ գործիքակազմ
  • կկարողանա հմուտ օգտվել որոշակի մեդիահարթակներից, առցանց հարթակներից
  • կկարողանա վարել իր բլոգը, այն օգտագործել որպես ուսումնական տարածք
  • կկարողանա շարադրել իր մանկավարժական մոտեցումները, փորձը
  • կկարողանա հեղինակային ծրագիր կազմել
  • կկարողանա կազմել հեղինակային ծրագրին համապատասխան ուսումնական նյութեր
  • կկարողանա կազմել  և իրականացնել հեղինակային ծրագրին համապատասխան ուսումնական նախագծեր
  • կկարողանա կազմել  ֆլեշմոբի առաջադրանքներ
  • կկարողանա կազմել հատուկ կարիքով սովորողի ներառման նախագիծ
  • կկարողանա կազմել ուսումնական ճամփորդության նախագիծ և իրականացնել այն
  • կկարողանա կազմել ուսումնական ճամբարի նախագիծ
  • կկարողանա կազմել ստուգատեսի նախագիծ
  • կկարողանա կազմել և ներկայացնել գնահատման հեղինակային համակարգ

2.6 Յուրաքանչյուր թեմայի նպատակը, վերջնարդյունքները, բովանդակությունը (ընդհանուր կետերով), գործնական աշխատանքների թեման(երը)։

Տես այստեղ:

3. Վերապատրաստման թեմատիկ պլանը՝

Տես այստեղ:

4. Օգտագործված գրականության ցանկ, Հավելվածներ և էլեկտրոնային առցանց կրթական ռեսուրսներ

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s

Создайте свой веб-сайт на WordPress.com
Начало работы
%d такие блоггеры, как: