Ֆիզկուլտուրա

Նկարը՝ Հռիփսիմե Առաքելյանի
  • Առարկայական բաղկացուցիչ
    • Ֆիզկուլտուրայի հանրակրթության պետական չափորոշիչ
      գործնական — 4 ժամ
    • Ֆիզկուլտուրայի որևէ բաղադրիչի հեղինակային ծրագիր
      տեսական — 1 ժամ, գործնական — 4 ժամ
    • Կազմված ծրագրին համապատասխան ուղեցույցի ստեղծում
      տեսական — 1 ժամ, գործնական — 4 ժամ
    • Գնահատում
      տեսական — 1 ժամ, գործնական — 4 ժամ
    • Ստուգում
      4 ժամ
    • Առարկայական ֆլեշմոբ. արշավային գործունեություն, քայլարշավ
      տեսական -1 ժամ, գործնական — 4 ժամ
    • Ստուգատես
      տեսական -1 ժամ, գործնական — 4 ժամ
    • Առարկայական/ ակումբային նախագիծ՝
      տեսական — 1 ժամ, գործնական — 16 ժամ
  • Ընդհանուր դասընթացը կազմված է՝ տեսական՝ 11, գործնական՝ 66, ստուգման՝ 4 ժամից։ Ընդամենը՝ 81 ժամ։

Տեսական բնույթի նյութերի ուղղությունները

Տեսական բնույթի նյութերը ուղղված են հեղինակային կրթական ծրագրում գործող կարգերի, հեղինակային ծրագրերի, հանրակրթական պետական չափորոշչի, հեղինակային կրթական ծրագրով ստեղծված կրթական ծրագրերի, ուսումնական նյութերի/ ուղեցույցների, ուսումնական նախագծերի ներկայացմանը, գործնական բնույթի աշխատանքների կազմակերպմանը։

Գործնական բնույթ ունեցող աշխատանքների ուղղությունները

  • Հոդվածներ՝ հեղինակային կրթական ծրագրի հեղինակների և այլոց փորձից. ուսումնական բլոգում դրանց գրավոր քննարկում-վերլուծությունները — ?
  • Ուսումնական ծրագրի ուսումնասիրություն․ ուսումնական ծրագրի կազմում
  • Ուսումնական նյութերի ուսումնասիրություն․ ուսումնական նյութերի/ ուղեցույցների ստեղծում
  • Ուսումնական նախագծերի ուսումնասիրություն, ուսումնական նախագծի կազմում
  • Ստուգատեսի ուսումնասիրություն։ Ստուգատեսի նախագծի կազմում
  • Առարկայական ֆլեշմոբի ուսումնասիրություն։ Առարկայական ֆլեշմոբի կազմում
  • Ակումբային գործունեության կազմակերպման ուսումնասիրություն: Ակումբային նախագծերի կազմում — ֆլեշմոբի փոխարեն առաջարկում եմ սա
  • Ուսումնական ճամբարի կազմակերպման փորձի ուսումնասիրություն։ ճամբարային նախագծի կազմում
  • Ուսումնական ճամփորդության փորձի ուսումնասիրություն։ Ուսումնական ճամփորդության նախագծի կազմում
  • Առաջարկված նախագծերի ուսումնասիրություն։ Նախագծի կազմում
  • Համապատասխանեցնել իրենց և իրենց սովորողների բլոգները՝ համապատասխան բլոգներին ներկայացվող պահանջներին
  • Առարկայական նախագծերի ուսումնասիրություն: Առարկայական նախագծի կազմում
  • Ուսումնասիրել հատուկ կարիքով սովորողների հետ աշխատանքի այլոց փորձը, ներկայացնել իրենցը։
  • Հեղինակային կրթական ծրագրի գնահատման փորձի ուսումնասիրություն: Գնահատման սեփական փորձի ներկայացում
  • Ստուգման ձևերի գործածությունը հեղինակային կրթական ծրագրով: Ստուգման ձևերի սեփական մշակման ներկայացում:

Վերապատրաստման ընթացքում ստեղծված բոլոր նյութերը հրապարակվում են վերապատրաստվող դասավանդողի բլոգում։

1․ Դասավանդվող առարկան և ուսումնական բնագավառը՝ ըստ հանրակրթության պետական չափորոշչի

Գործնական — 4 ժամ
Հանրակրթության պետական չափորոշիչ

Առաջադրանքներ․

  • Գրե՛ք ձեր դասավանդած առարկայի հանրակրթական պետական չափորոշիչները։
  • Համեմատե՛ք հեղինակային կրթական ծրագրի ձեր օղակի ուսումնական պլանը չափորոշչում ներկայացված հենքային ուսումնական պլանի հետ։
  • Ձեր առարկայական ծրագրի գնահատումը համեմատե՛ք չափորոշչում ներկայացված սովորողի արդյունքների գնահատման սկզբունքների հետ։ Նշե՛ք նմանություններն ու առանձնահատկություններ
  • Նշե՛ք ձեր առարկայական ծրագրի չափորոշչով սահմանված հանրակրթության հիմնական ծրագրերի բովանդակության հետևյալ բաղադրիչները՝

1) գիտելիք.
2) հմտություն.
3) դիրքորոշում.
4) արժեքային բաղադրիչ:


2․ Առարկայական հեղինակային ծրագիր

Տեսական -1 ժամ

Կարդալ, գրավոր մեկնաբանել հոդվածները․

3․ Կազմված ծրագրին համապատասխան ուսումնական նյութերի ստեղծում․

Տեսական — 1 ժամ

Ֆիզիկուլտուրան կրթահամալիրում: Դրա բաղադրիչների կազմակերպումը:

Հեղինակային կրթական ծրագրով իրականացված մարզական գործունեության տեսակներ:

Գործնական-4 ժամ

Առաջարկվող ցանկից ընտրել ֆիզկուլտուրայի դասընթացի մի ծրագիր, մեկնաբանել:

4․ Ուսումնական գործի կազմակերպումը նախագծերով՝

Տեսական — 1 ժամ

Ուսումնական նախագծի մշակման և իրականացման կարգ

Գործնական — 6 ժամ

Առաջադրանք

  • Կազմեք նախագծեր, որոնք այս ամիս կարող են ներառվել կրթահամալիրի ուսումնական օրացույցում:

Մեկ երկարատև նախագիծ

Մեկ համագործակցային նախագիծ

Մեկ ստուգատեսային նախագիծ

10. Ստուգատես

Տեսական -1 ժամ
Ստուգատեսի` որպես ուսումնական գործունեության կազմակերպման

Ինչո՞վ է տարբերվում ստուգատեսը մրցաշարից:

Գործնական — 4 ժամ

Կարդալ, մեկնաբանել հոդվածները:

Կազմել ամառային, աշնանային, գարնանային, ձմեռային մարզական ստուգատեսերի հեղինակային ծրագիր:


11․ Առարկայական նախագիծ

Տեսական — 1 ժամ

Գործնական — 16 ժամ

Կարդալ, մեկնաբանել հոդվածները:

Կազմել առարկայական հեղինակային ծրագիր՝ նոր ուսումնական տարվա համար:

12., Գնահատում՝

Տեսական — 1 ժամ

Սովորողի ուսումնառության արդյունքների գնահատման սկզբունքները /Հանրակրթության պետական չափորոշիչ/
Գնահատումը «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում
Ուսումնական աշխատանքի գնահատման կարգ

Գործնական — 4 ժամ

Առաջադրանքներ

Կարդալ, մեկնաբանել հոդվածները:

Ներկայացրեք գնահատման ձեր համակարգը։

Ստուգում՝ 4 ժամ

Իրականացվում է ինքնաստուգում՝ ըստ վերապատրատվողի կազմած ձևաթղթի

Բոլոր աշխատանքերը ներկայացվում են վերապատրաստվողի ուսումնական բլոգում՝ վերապատրաստում բաժնում։

Վերապատրաստումը նախատեսվում է անց կացնել առկա, առցանց, հեռավար գործունեության համադրումով:

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s

Создайте свой веб-сайт на WordPress.com
Начало работы
%d такие блоггеры, как: